Upp och ner

Hej!

Shit, mitt liv är verkligen upp och ner just nu! Jag har grejer på tre olika ställen, har inget riktigt hem, är inte klar med planeringen för resan och ska snart börja jobba på ett nytt kontor som jag inte ens vet vart det ligger och ja, det är som ni hör, kaos i mitt liv!

Men hörrni! Det är september idag. SEPTEMBER! Om 30 dagar står jag och Hanna förväntansfulla på Arlanda och har ett långt äventyr framför oss! Tiden går så fort, kommer ihåg när jag bokade resan för över fyra månader sen..

Igår jobbade jag min sista dag på Upplands Väsby kontoret och det var lite sorgligt. Jag tycker ju så mycket om dem! Åtta månader har verkligen gått fort. Men vecka 37 ska vi förhoppningsvis träffas för middag!

Ikväll åker jag hem till Säter och på fredag åker jag, mamma, Pål, mormor, morfar, Åsa och Raimo upp till Sälen för att fjällvandra och bo i stuga. Suupermysigt ska det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0