Tisdag 24/8

Hej!

Förlåt om jag varit lite inaktiv. Men jag har faktiskt haft mycket att göra! :) Nu ligger jag och kollar på Fångarna på fortet och har precis ätit mat. Träningen idag gick jättebra, jag körde bodypump sen sprang jag lite. Jobbet gick också bra, dagen gick hyfsat fort så det var skönt. Jag jobbar imorgon sen är jag ledig på torsdag! Weey! Mamma kommer imorgon och blir kvar till torsdagkväll :)

Idag fick jag ett jobberbjudande på Handelsbanken i Ekerö. Men jag vet inte om jag ska ta det, det blir tre timmars resväg per dag och jag har massor att fixa inför resan (som måste fixas dagtid) och känner att jag vill umgås så mycket som möjligt med vänner och familj. Jobba heltid till den dagen jag åker bort i fyra månader känns sådär. Men jag hoppas de har något ströjobb som jag kan få. Johanna kanske även har fixat ett jobb åt mig som barnflicka i Saltsjöbaden i september så det är också toppen :) Så att göra har jag nog!

Nu ska jag borsta tänderna och byta plats från soffan till sängen :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0