Svettigt!

Ahh hade skrivit värsta långa inlägget så råkade jag ta bort allt! Gah!!



Nu har jag iaf kommit hem efter ett riktigt svettigt combatpass! Luftkonditioneringen fungerade inte (!) så speglarna immande snabbt igen och svetten bara sprutade redan efter uppvärmningslåtan! Det var helt galet! Aldrig varit med om något liknande. När träningen var över såg vi mer ut som ett gäng simmare..

Jag har nyss ätit korv och nudlar (ja, man tager vad man haver...) och ska kolla på CSI innan jag hoppar i säng. Min dröm att jobba som dem! :) Jag ska liksom idag gå en morgonpromenad imorgon innan jobbet. Det blir en sån bra start på dagen!

Nej nu börjar det, hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det går ju att klicka på "ångraknappen" om man råkar ta bort allt så kommer allt tillbaka..

2010-08-09 @ 21:46:48
URL: http://carroscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0