Spelkväll

Hej!

Då var det fredag igen, härligt! Jobbet gick jättebra idag. Min tidiga fredag så jag slutade vid fyra. Skönt. Jag har precis sprungit min vända och den är superbra! På morgonen. Men så här i rusningstid när alla ska hem från jobbet så är det inte det lättaste att komma från på Kungsholmen och Fridhemsplan.. Men jag sprang på rekordtid! Weey! Måste varit för jag vilat i två dagar och hade överskottsenergi :)

Nu har jag jättebråttom så vet inte varför jag sitter här. Måste hoppa in i duschen och göra mig iordning för om 45 minuter ska jag möta Amanda på Odenplan. Ikväll är det mys- och spelkväll hos Tepp :)


Bild från förra helgen. Ikväll blir det vi fyra plus Amanda, Hanna och Tomas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0