Sällskapssjuk

Jag döör snart av uttråkighet! Jag är nog världens mest sällskapssjuka människa. Jag har vilodag från träningen idag och är hemma helt ensam i en trång och tråkig lägenhet. Kul. Har redan lagat mat och matlåda. Finns inget på tv och jag orkar inte gå ut på en promenad. Synd om mig. Haha.

Nu har halva veckan gått, helt galet. Snart helg igen och bara en jobbvecka kvar innan min fem månader långa, välbehvliga (?) semester!

Hoppas ni har en roligare onsdagkväll än vad jag har :) Hejhej!


Bali. Inte långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: syrran elin.

Jag har haft en bra onsdag jag var på klockarskolan första gången på riktigt...:) ses sen.

2010-08-19 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0