Nyfärgad

Hej!

Nu ligger jag och myser i soffan med bra musik och frukt! Har tränat stenhårt tillsammans med Johanna idag så är helt slut. Blir en tidig kväll så jag orkar upp och ta min morgonpromenad imorgon innan jobbet (näst sista veckan..!).

Nu är jag nyfärgad i håret också. Ingen utväxt och en lite ljusare/vitare nyans. Det blev jättebra! Var hos Nikita hair i Liljeholmstorget. Nu blir det inge mer hårfix innan resan. Förhoppningsvis håller sig håret  snyggt solblekt under resan. Shit resan.. Ja snart åker jag och Hanna. Helt galet. Jag blir alldeles pirrig när jag tänker på det!

Lyssnar på Darin (!?) nu. Han är faktiskt bra! Jag som har varit väldigt anti honom. Men lovekiller och You're out of my life får tummen upp!

Kommentarer
Postat av: MammaSörhäll

Och hur har du tänkt att det ska bli på första advent??? Jag bara frååågar... ;)

Kramar

2010-08-15 @ 21:07:52
Postat av: Johanna

Jaa Helene.. Jag har funderat på det.. Får ta med mig Ett päron till farsa och kolla där nere från en hängmatta under en palm :P Kan ta med mig en lussekatt också..

2010-08-16 @ 21:04:44
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0