Lördag 21 augusti

Hej på er!

Gårdagen blev lyckad med thaimat, spel och mys framför tvn med bästa vänner. Blev en ganska tidig kväll för jag körde pump idag kl 09.00. Älskar när det finns pass så tidigt! Det är så skönt att träna på morgonen. När jag kom hem efter träningen hade jag tvättid så kånkade upp all tvätt till tvättstugan, slängde in den och tröck på start och gick ner. När jag kom upp sen efter en timme uppmärksammar jag en liten lapp där det står att tvättmaskinen är trasig... Kul. Den har släppt in vatten men inte tvättat. Så kläderna är fortfarande lortiga men dyngsura. Jahapp.. I med allt igen i IKEA-påsen och jag ringer desperat till Tepp. Jag tar min, nu femtio kilo tunga tvättpåse och sätter mig på tunnelbanan hem till Tepp så fick jag låna hans tvättmaskin. Schysst :)

Nu är jag fortfarande hos honom men han är på fest med sina killkompisar och jag väntar på Johanna som är på väg hit. Vi är inte alls sugna på att gå ut så hon ska köpa med sig godis så ska vi mysa :) Vi har blivit ena riktiga mystjejer! Var hundra år sedan jag var ut. Skönt!
Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0