Läkarbesök

Hej!

Jag har bästa mamma på besök! Hon kom igår med tåget vid sextiden, då mötte jag upp henne så gick vi till Vapiano på Kungsbron och mötte också upp Tepp för middag. Det var supertrevligt och jättegod mat! Sen åkte jag och mamma hem och gjorde fruktsallad och somnade redan vid elva :) Kanske därför vi vaknade av oss själva halv sju också...

Idag har jag varit på läkarbesök och mamma var med mig. Jag har kollat magen och tagit massor av blodprov så ska tillbaka på slutet av nästa vecka och få provsvaren. Skönt att veta vad det är för fel (om det nu är något..) innan jag åker iväg!

Nu ligger vi och vilar lite efter lunchen och ska om ett tag ta oss in till stan för en fika med Tepp och lite shopping innan mamma åker hem igen vid kvart i åtta!


Bild från i julas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0