En kräftskiva att minnas

Hej!

Igår var galet. Helt galet. Vi stängde igen jobbet vid tre (okej, lite efter tre då vi bokstavligen fick släpa ut ett fyllo först), fikade, poppade popcorn och öppnade var sin öl/cider och hade verksamhetsplanering i mötesrummet. Sen åkte vi hem till en kollega och åt kräftor och hade en toppenkväll! (Jag har helt galna kollegor! Som jag tyvärr lämnar efter 8 månader ihop på tisdag) Jag lägger upp lite bilder så får de tala för sig själva..


Jag och Erica utanför Daniels hus. (Korgarna innehåller absolut inte alkohol...)

Eller....

Vi åt massor av kräftor!

Kunde inte låta bli att leka lite med maten :)

Snappsvisor

Daniel och Urban

Lennart och jag skötte musiken!

Lisette


Försöker Daniel fjäska lite för chefen kanske?

Härligt gäng!

Abba-singstar!

Det sjöngs massor..

Erica :)

Jag :)

Daniel och Erica

Patrik lever sig in i musiken

Patrik och Lisettes dans får avsluta (har 10 miljoner fler bilder men då får jag sitta här hela natten) :)

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Brunchade med Johanna, Amanda och Hanna på stan, shoppade med Johanna (jag handlade dock inget!), hem till mig och packa ner lite kläder i lådor (flyttar imorgon), hem till Johanna och hjälpa Amanda flytta in sina grejer (vi tre blir sambos hela september :), ut på en långpromenad, ätit grillad kyckling och nu sitter vi och äter mörk choklad och ska kolla på Sex and the City och inviga vårt samboskap. Tummen upp för den här helgen (som än inte är slut!)!


Amanda hade ju en del grejer..

Upp med cykeln på vinden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0