Bra kväll igår!

Hej!
Nu ligger jag och Johanna helt döda i min säng och kollar på BFF med Paris Hilton och småsover. Vi är såå mätta och kan inte röra oss ur fläcken. Vi blir nog kvar här i sängen några timmar till :)

Vi hade en underbar kväll/natt igår i Värmdö. På vägen dit handlade vi mat för flera veckor (fast bara till kvällen dock..). Grillningen bestod av kyckling, flintastek, majskolvar, potatis och bröd. Sen köpta vi krov med bröd (wtf?), marshmallows, två 200 grams chokladkakor och en stor blandnötpåse. Jahh.. Ungefär två tredjedelar blev över..

Vi spelade kubb, pictunary, dansade, körde combat (??), pratade om spöken och avslutade kvällen vid fyra med världens roligaste film, Baksmällan! Toppenkväll! Imorse åt vi frukost ute på verandan i morgonsolen, spelade mer kubb och gick ner till sjön och badade (när vi simmade såg jag världens finaste sommarhus vid sjön och det var tydligen Björn Skifs hus). Tyvärr skulle Tepp till Uppsala och jobba vid två så vi var tvunga att åka ganska tidigt. Annars hade jag kunnat varit där hela helgen, helt underbart ställe! Och sällskap för den delen :)


Johanna i bilen med all mat!

Johanna och Tepp med en fördrink i köket

Marcus!

Vi spelade kubb

Det vinnande laget..

Det förlorande laget..

Kvällens härligaste bild!

Mysmiddag!

Marcus och jag var på bra humör!

Mmmm marabou..

On the dancefloor

Vi spelade pictenary

Tyvärr så vann grabbarna.. Dock med lite fusk..

Johanna åt korv med bröd till frukost

På väg till stranden (solen försvann självklart när vi bestämde oss för att bada, men den kom fram igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0