2010-08-08

Hej!

Vilken hurtbulle jag känner mig som. Jag kan verkligen inte sova på morgorna. Imorse vaknade jag vid åtta av mig själv. Jag har inte ens ro i kroppen att ligga kvar och dra mig. Så upp och hoppa vid åtta en mulen söndagmorgon. Vad är det för fel på mig?? Men mycket har jag fått gjort sen dess. Jag har dammat, dammsugit, skurat golvena (golvet..), diskat och ätit frukost. Så ska jag snart gå och handla lite mat också.

Shit vad rädd jag var igår, trodde seriöst blixten skulle slå ner! Det blixtra och åskade samtidigt så det var verkligen nära. Det var kolsvart i alla lägenhetshus runtomkring mig. Tur att jag var trött och somnade hyfsat på en gång.

I eftermiddag ska jag på bodypump på Odenplan sen kommer Johanna dit och ska träna lite med mig. Kul med sällskap för en gångs skull :) Imorgon är jag inne på näst, näst sista jobbveckan innan fem månaders semester....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0