Söndag

Hej! Lite tomt att vakna upp idag. Ingen Melvin som hoppar upp och ner för han håller på att kissa på sig.. Tomt. Men första gången på länge fick vi sova ut. Så nu är vi i alla fall pigga! Och Cassano visar sig och verkar glad igen! Och äter! Och solen skiner. Så nu blir det träningsdax. Andreas vill till gymmet men jag tänker inte stänga in mig på ett mörkt gym när det är så fint väder ute. Så jag tänkte ta mig en löparrunda.

Sen ska vi på kalas i Grängesberg, Andreas morfar fyller år. Så då blir det säkert massa tårta och grejer :) Sen ska jag... håll i er.... jobba! Ja, jag skrev rätt. Jobba. De ringde från Hemtjänsten igår och behövde en till ikväll. Självklart, sa jag :) YES!

Nu har jag precis proppat i mig decilitervis av blåbär och mjölk, mums! Så nu ska jag göra mig iordning. Kanske städa lite. Var fotbollsmaraton här igår. Fotboll från 16-22.. Vi hade laddat upp med chips, ostkrokar, godis, chokladpudding med grädde och kycklingrulle! Så mot läggdags höll min mage på att sprängas!! Så en löparrunda nu sitter nog inte helt fel :)



Kommentarer
Postat av: fanny och vanessa

sv: Tack så mycket :)



kram

2009-09-13 @ 09:48:06
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0