Påskfirande i Säter

Hej! Gårdagen var helt underbar! Sådant härligt vårväder! Jag låg ute på altan hela dagen och solade och läste "Män som hatar kvinnor" samtidigt som jag åt 1kg godis (det är säkert!). Sen lagade vi våfflor med grädde och såg på Robinsson på kvällen! Det var egentligen meningen att jag skulle åka tillbaka till Ludvika och gå ut med tjejerna men det krånglade lite med skjuts och bil. Så jag blev kvar men det gjorde inget. Det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt!

Idag är det ännu en härlig vårdag och jag ligger på altan i bara bikiniöverdel och solar för fullt! Det känns som en het sommardag! Men jag kommer säkerligen råka ut för en förkyldning i veckan, då man alltid klär av sig för tidigt på våren!

Ikväll ska jag och träna i tennishallen! Är det inte underbart när man kan säga att man längtar efter att få träna för det är så roligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0