Mot Sats Odenplan

Hallå! Nu har pappa och de åkt hem och det går att röra sig i lägenheten igen :) Det blir lite trångt med fem personer i en lägenhet på 23 kvm. Vi har haft det trevligt med Gröna Lund, god mat och godis.

En ny vecka igen. Jag hinner inte riktigt med känner jag. Snart sitter jag och Hanna på flyget ner mot Asien där vi ska spendera fyra månader! Det känns helt galet. Jag längtar så sjukt mycket! Det är ska bli så spännande.

Nu ska jag byta om till träningskläder och ta mig till Sats Odenplan och köra Bodycombat. Jag är inte riktigt frisk än, förkyld som attans fortfarande men orkar inte hålla på att vänta på att det ska gå över helt. Det tar ju veckor!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är rätt så kul. =)

2010-08-03 @ 10:37:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0