Lördagsmys med mig själv

Ibland är det riktigt skönt att vara ledig och inte ha hela dagen planerad. Imorse när jag vaknade vid kvart i åtta slängde jag i en tvätt innan jag gick till gymmet. Körde en timme BodyPump och sprang en mil efter det (kändes faktiskt riktigt riktigt bra trots förkylingen! Men den börjar äntligen släppa!). Sprang milen under en timme så det är jag riktigt nöjd med efter hundra års hosta och snuva :)

Nu har jag tvättat lite till och ligger nerbäddad i soffan med täcke och ska börja läsa min nya bok jag köpte idag. Babbeldrottningen heter den, verkar rolig! (Jag har blivit besatt av chick-littböcker, de får mig att må så bra!) Ute regnar det. Så det gör inget att jag ligger och latar mig i soffan hela dagen :)

Ikväll är jag bortbjuden på middag hos Johannas mamma och pappa i Solna. Det ska bli riktigt trevligt :) Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0