Jäkla förkylning!

Att jag aldrig blir av med denna hemska förkylning! Jag blir tokig. Jag hostar snart ihjäl mig tror jag. Vill ju börja  träna på riktigt igen! Vilade helt idag, kändes som det var lika bra. Blir nog att länsa apoteket imorgon..

Nu ska jag duka bort maten och diska. Det blev kycklingstacos idag, helt okej, men hamnade i ett långt samtal mitt i maten så allt kallnade :) Sen blir det nog sängen, tidigt men väl behövligt. Kör på att sova bort förkylningen.

Att det inte alltid blir som man tänkt sig vet man ju, men man blir ändå så besviken varje gång det inte går vägen. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: mamma

yes,life sucks sometimes:(

2010-08-04 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0