2010-08-05

Hej!

Nu har jag precis ätit världens godaste omelett! Jag lovar! :) Gjorde en vanlig omelett och la på tomatskivor och brieost så den smälte. Mmm. Har nyss varit på Sats Odenplan och kört ett pass Bodypump. Så nu är jag stark, härligt. Jag är riktigt stolt över mig själv, har varit uppe halv 6 måndag, tisdag, och idag och gått en timme innan jobbet. Det är verkligen så skönt att komma upp i tid och ta en promenad på morgonen, Stockholm är så mycket mer stillsammare då. Men jag möter ändå på ett tjugotal motionärer så tidigt. Det är kul!

Imorgon är det fredag. Helt galet! Blir förmodligen kräftskiva vid Sofias landställe (vid deras grannar) imorgon, det ska bli riktigt trevligt! Men det beror på om Sofia får bort sin jobbtid. Så håller tummarna för det!

Nu blir det duschen sen ska jag läsa de sista kapitlena i En shopaholic, i väntans tider. Så bra!

Min supergoda omelett! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0